Bonde söker fru

Om någon hade berättat för mig att jag år 2011 skulle följa "Bonde söker fru" från första till sista avsnittet skulle jag inte tro det! men nu sitter jag här och hejjar på deltagarna och tycker och tycker om vem som är bäst för vem! Tänk om det var så lätt... Det är tur att man själv slipper söka till nästa säsong  :)

Mycket har hänt sen sist jag skrev. Har flyttat hem till Sverige och påbörjat utbildning på Högskolan, MEN kände att jag måste jobba lite mer och bli några år större på längden, brädden och på erfarenhet.
Idag fick jag mitt första heltidsjobb som jag ska påbörja på måndag i nästa vecka!! :D Spännande.
Jag har också hunnit  med att jobba som smakprovstant i matbutiker :) Det är lika kul som man tror, och OJ vad bra jag är på det!

Snart är det första advent vilket innebär att man snart får börja julpynta och baka lussebullar och pepparkakor :D
En jul-lista på Sptify har redan skapats.
En julkonsert ska det bli också! När tid och plats är bestämd ska jag nog skriva mer om det här ;P

Här kommer min nya favoritbild från helgen <3

Kommentarer
Postat av: carola

Grattis till nya jobbet sötis! Hoppas att vi ses snart <3

2011-11-19 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0