Skolan är slut

Ja tänk, nu är det redan vår och jag är i princip klar med skolan för den här terminen. Det är bara 2 lektioner kvar, med de räknar jag inte för att bara sitta och måla räknar jag inte till "skola" även fast det är det.. ja ja..
Nu skulle jag nästan säga att jag är ledig. Ledighet innebär att planera in en massa saker. Sånt jag borde lära mig att inte inte göra, men det är ju så svårt!
Idag blir det tvättstuga. Jag bortprioriterade att studsa runt med tanterna och gubbarna på friskis. Det gråa, trista och kalla vädret sa till mig att inte gå utanför dörren idag - Jag lydde blint!
På onsdag får jag finbesök :D då kommer min kära Hanna långväga från Skåne! och på fredag får jag ännu mer finbesök av Felicia, lite mer kortväga från Stockholm. OJ vad mysigt det ska bli :)
Vi ska äta mina hembakade bullar och mandelkubbar.
sen sitter jag och skapar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0