Dagarna räknas ner!

Det är inte så allvarligt som det låter..
men faktum är att det nu inte är många dagar kvar tills att jag reser tillbaka till USA, Californien, det stora landet i väst! Det kommer bli en fantastisk sommar :) jag undrar hur mycket som är förändrat?! jag själv är ju tre år äldre med mer erfarenheter i bagaget. Jag tror att jag kommer tycka lika mycket om det denna gång.
Idag är en sån där dag när ingenting riktigt blir som man tänkt sig.. Jag vaknade jätte trött, blev lite för sen frukost.. så då bliv lunchen sen.. typiskt.
Jag tänkte gå på friskis idag efter som att onsdagspasset är mitt favorit-pass! En gubbe som har jätte bra låtar och är väldigt opretentiös i sitt sätt att leda och hoppa runt. Bra mycket bra! Det blir liksom lite roligare så.. MEN jag kom aldrig iväg. Jag valde att spela piano, hemma, ensam, i mjukisbyxor. Efter som att det blev en sen frukost satte jag mig på cykeln vid lunchtid. Tog en omväg till stan tack vara det underbara vädret! visserligen motvind, men det har jag klarat mig genom förr. Gjorde ett litet ärende på Expert. Cyklade i medvind till affären. Jag tror att jag glömde köpa en massa saker.. men fil kom jag ihåg!
Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Tänkte passa på att göra lite elefonärenden, men jag vill inte sitta i en telefonkö med 16 andra i kö före mig. Det kostar en massa extra små kronor. Jag ringer imorgon istället :P
Snart hoppar jag på cykeln igen. Det är fint väder i Gävle idag, och jag ska gå på min näst sista Rita&Gestalta-lektion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0