PUST 33 grader idag!

Ja, det säger en del... när det är så varmt blir man lätt orkeslös... det bästa är att stanna inomhus. Inne är det visserligen 27 grader, men hällre det.
Idag var det en kort dag.. det tråkiga var dock att den lilla var på dåligt humör och ville absolut ingenting som hon skulle. Det blev ett projekt av allt som skulle göras... tråkigt. Man vill ju inte vara "den dumma, elaka" som tjatar.. men så kan det ju bli med dessa små ljuvliga varelser. Jag tror att hon saknar sin nanny som var här innan jag kom. Jag känner igen beendet från förra gången jag åkte till USA... det går över.
Idag försökte jag sola, det gick i en kvart.. sen rann jag bort :P Men jag tänker inte klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0