Dag 2

Idag satt jag ute på verandan och åt min frukost, på andra sidan jorden..
Ja, den påminde lite om gårdagen faktiskt. Det blir lätt så. Vi filmade, lekte lite "skola".. Åkte med tjejerna och den älstas kompis och åt glass. Sen gick vi in i en kinesisk pryl-butik. Trevlig eftermiddag :)
Idag var det 30 grader i Cupertino så när vi var i parken på förmiddagen höll vi på att rinna bort, men vi satte oss på en bänk i skuggan istället och pratade om Gud.
Nu börjar min jet-lag sakta men säkert att försvinna och engelskan börjar smyga sig tillbaka. Nu gäller det bara att inte ta åt sig av det som barn kan slänga ur sig... "Du är dålig".. och så vidare.
Det är väldigt skönt att vara här. Jag känner ig så lugn och harmonisk :) haha till exempel: Jag kunde inte hitta mina bilnycklar när vi skulle åka hem efter vi ätit vår glass, men utan panik letade jag lungt och stilla och DET må jag säga är framsteg för Katarina Hälleberg. BRA katarina BRA.
Imorgon blir det shopping :D

Dagen bild- (trädet på baksidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0