1:a Juni!!!

Har tiden gått fort eller har den gått långsamt?

Det beror nog på hur man vrider och vänder på saken. Om man tänker på vad jag gjorde idag för ett år sedan känns det vääldigt läne sedan. För ett år sedan hade jag precis slutat skolan i Rissne och börjat jobba på Espressohouse på Vasagatan (och fick ta ur min piercing). Jag skulle nog vilja påstå att jag för ett år sedan började en förändring hos migsjälv. Jag känner mig nu, ett år senare som en förändrad person.. lite grann iaf. Jag, kommer självklart alltid att vara Jag, och det är jag ju glad för.. men samtidigt förändras man alltid med tiden. Tiden är ju faktiskt det som alltid fortsätter och alltid finns mer utav.
Idag 1:a juni hänger åskan i luften och jag sitter i vardagsrummet i vår lägenhet i Gävle. Vem hade kunnat gissa att jag idag skulle sitta i Gävle med en gemensam namnskylt på ytterdörren?
Idag är en pack-dag, för ikväll går tåget till Stockholm. Dags för premiärturen med nya båten i skärgården :D
Nu har jag suttit lite för länge och glömt att jag har en kopp kaffe.. den är kall nu. Vilken tur att vi har en mikro ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0