Great America

Idag var det dags att göra om det jag för tre år sedan sa att jag aldrig skulle göra om; åka till Great America med tre ungar... Men eftersom att tre år har gått var det inte alls lika jobbigt som sist.
Den här gången var det inte lika många människor i parken, vilket gjorde vistelsen mycket trevligare.
Tjejerna började med att åka slänggungan. Jag avstod. Jag vill inte börja dagen med att bli åksjuk :P men jag var fotograf istället =)
Efter denna lilla snurrgunga blev det radiobilarna :D alltid lika kul!
Den tredje attraktionen vi skulle åka på slutade med att en av tjejerna fick nackspärr och vi blev fast i sjukstugan i drygt en timme...
Vi fick vila, massagera och ta en fika-paus
Åkte lite fler stillsamma saker men jag var verkligen tvungen att åka någonting vättigt när jag äntligen var här igen, så det blev iaf två liite större och roligare attraktioner.
Här är en bild på mig och Sophie i en bil som hon kör :)
I linbanan:
de spelade och vann:

Hej då för den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0