Ännu en annan torsdag

Idag avslutade det vi igår påbörjade; Tie-dye :)
Så här blev det:
(nöjda tjejer i pyamas ;P)

Till lunch åkte vi och åt på Fresh Choice;
(Mätta och glada tjejer ;P)

Under mina egna timmar mitt på dagen satt jag och väntade på att ett paket skulle levereras. Här i USA kan man inte hämta ut paketet någonstans, utan det levereras direkt till dörren. Smidigt kan man tycka?! men icke.. då KRÄVS det att man är hemma mellan ett visst klockslag.. Så idag har jag suttit inne och väntat på en gubbe med paket (tyvärr inte jultomten) som kom en timme försent :P men nu har jag ju iaf paketet här, så jag ska inte vara bitter :) Jag hade katterna på min sida :

Sen tog jag sparkcykeln under armen och promenerade till parken.

Nu vankas det middag och när solen gått ner kanske det blir en liten promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0