Gör för mycket.. sover för lite.. glömmer bort för mycket och gör ingenting alldeles för sällan.

Det har varit en intensiv tid! Var tog begreppet "vila" vägen? det finns det inte tid till.
Här finns det för mycket att göra, och jag försöker att hinna med så mycket jag bara kan klämma in. Men när jag ser att jag gör mer saker, i timmar, än vad det finns timmar i veckan, så inser man att det börjar bli dags att göra omprioriteringar.

Nu har skolan dragit igång. Det är kul, men jobbet har jag ju kvar. Det har blivit många timmar övertid.

Idag är en dag på väääldigt länge som jag tar mig tid till att gå i mjukisar. Det är väl sånna dagar man måste ha för att kunna uppskatta de andra dagarna?

Kören har också börjat med massa sång och kördagar och andra roligheter.

Mer kommer det också bli med St. Johns Dance och Adam Tensta. Redan på lördag faktiskt.

Andra framtidsplaner har också börjat dyka upp, men mer om det när det blir ett faktum.

Nu ska jag och katten fortsätta spendera tiden i soffan och plugga lite och kanske titta lite på nått tecknat avsnitt av Duck Tales på youtube. (Nostalgi!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0