Mitt jordklot.

Tänk vad snabbt saker och ting kan kännas bra, sen dåligt, sen bättre - till bra igen.. sen botten. Sen Super!

Om jordklotet var en stressboll skulle jag klämma den så hårt jag kunde.
Om jordklotet var en liten kula, skulle jag nog byta bort den.. så som man gjorde när man gick i 2an. Vad lätt det var då.
Om jodklotet var en apelsin, skulle jag äta upp det.
Om jordklotet var en fotboll, skulle jag sparka på den, och sen svära lite för att min tå blivit blå.

Men om jordklotet var ett litet frö, då skulle jag nog så det, och börja om på nytt.

Kommentarer
Postat av: Nadiii

Åh I love it! Du är så grym min kära! Jag saknar dig massor. Jordklotet just nu har inte delat med sig så mycket tid till oss, men nuu känner jag på mig att det kommer mer tid. Jag är från och med nästa vecka fri som en fågel att träffa min fina Katarina. <3<3<3

2010-06-24 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0