Jätte jätte sjukis ='(

I två dagar har jag legat i sängen.. Nu känns det som att jag är jätte trött, men kan inte sova. VARFÖR ska detta komma JUST nu? Ska pulsen verkligen slå i 180 bara av att jag reser mig upp? =/
Jag vill ju jobba och jag vill vara med och dansa bakom Adam Tensta som planerat sen länge.. men... så blir jag jätte sjuk?! va fasen.
Det går inget bra på tv. Jag känner mig ensam bakom ett stort diskberg och högar med kläder.
Och samtidigt kommer massa måsten! Jag måste lämna tillbaka en bok på biblioteket. Jag måste hämta ut saker i stan, för idag är det sista dagen som det går.. och så var det tre saker till jag skulle ha gjort idag. Men det blir inget av..
Jag vet inte hur man gör när man är sjuk.. det är en konst att inte göra någonting..  jag är inte så bra på det..

Jag vill bli FRISK NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0