Första dagen på nya jobbet!

Hurra hurra vad jag är bra!
Faktiskt måste jag påstå att jag var alldelses utom ordentligt duktig idag. Jag skummade visserligen en hel del mjölk utanför kannan, men det är sånt som hör till :)
Dagen gick fort och det är full rulle heela tiden! Det passar mig som ett par galoscher i storlek 35.

Innan jag gick hem gjorde jag mig min första egna perfekta kaffe latte!

Passade på att ta en sväng genom stan innan hemfärd där disken väntade.

Men tyvärr innebär ett nytt jobb, enligt restaurangavtalet att inga piercingar får närvara i ansiktet under arbetstid.. detta resulterade i att min kropp fick för sig att läka detta lilla hål på bara några timmar... så jahapp.. då blev jag härmed nu utan plupp-vän :(   tyvärr känner jag mig inte riktigt redo att skiljas från den nu <3 men adjö då..

Ikväll blir det middag på Gärdet. Trevligt att en far vill fira att sina döttrar klarat av ytterligare en utbildning :D



halleluja amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0