Varför sova om man inte måste?

Som jag tidigare nämnt har denna sommar inte inneburit överdrivet många timmars sömn. Men jag tycker inte att det gör så mycket så länge allt går bra =) orkar jag, och jag inte blir sjuk kan jag ju lika gärna strunta i att gå och lägga mig.

Jag minns hur fruktansvärt det var när jag var liten och mamma och klockan tvingade mig att sova.. så det ska vara när man är barn.. men det var det värsta jag visste. Att tvingas sova när de andra fick sitta uppe och titta på tv och äta after 8!! Här kommer en bekännelse; jag satt faktiskt i trappen och smygtittade ;D




Gårdagens kväll spenderades högst uppe i skrapan!!! Där var det inte någon tråkig utsikt, eller låga priser.. Mycket fint ställe för en fin kväll =)








Nu kom det moln! Det har vi inte sett på länge. Dags för en promenad..

fortsättning på dagen följer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0