Nybränd..

Tidiga mornar och sena nätter. Det är så denna sommar ser och kommer att se ut. På något vis så gillar jag det. Det är intressant att se hur länge kroppen faktiskt orkar. Idag till exempel blev det 2,5 h sömn, liksom i förrgår. Det resulterade i att jag utmattad efter jobbet försöker vila, men inomhus är det för varmt, så jag går ut i solen :P somnar efter ett tag. Bränner mig såklart.... typiskt.

Fina nätter iaf!
En sommarnatt med öl i gamlastan och eferfest med gitarrspel tills att solen gått upp.
En natt med god middag och 20års firande i Häggvig.

Ikväll är det dags att använda engångsgrillen ute i trädgården!





Kommentarer
Postat av: Hanna

usch vilken hemsk bild på mig!! bort!

2010-07-09 @ 23:00:54
URL: http://hannoushka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0