ingen rubrik.

Dagen har ingen rubrik, för den innehöll så mycket saker. Just nu är det magknip.

Dagen började liite för tidigt. Närmare bestämt kloclan 04,30. Hade hellre legat kvar i flera timmar till.
Men det hade jag inte gått upp så hade ingen varit på Vasagatan och öppnat EspressoHouse klockan 06,30. Det blev en mycket lugn morgon. Nu har semestrarna kommit igång. Det märks. Jag behöver inte alls bre lika många mackor ;P

Jag börjar bli lite nervös över att det är sådant fantastiskt väder. Det känns som att det måste komma ett bakslag när som helst. Det vill inte jag. Visst, en regnskur behövs lite då och då.. men tänk vad underbart om det fick vara sånt här väder helsa sommaren?! Hoppas och önska kan man ju alltid göra =)

klockan 10 slutade jag mitt pass och tänkte åka hem för att ta en liten liten tupplur. MEN då kom jag på att klockan 10 öppnar butikerna i stan, och det är den bästa tiden att handla där om man nu måste. Och det gjorde jag!
Det blev två par sommarskor. Två stycken för 175 kr! bra, ina BRA.

Sen hem i alla fall, men det blev såklart ingen tupplur. Det blev en massa annat jox och tjofräs innan jag tillslut hade kommit iväg igen. Sen tillbaka till stan för att ta en fika med Kusin =) Det händer inte varje dag, men idag!
Sprang med henne till tåget. Sen tog jag mig en promenad till gamla stan för att svänga förbi Ben'n Jerrys' och spana in Hanna in action! =) efter det tog jag mitt pick och pack. Passade på att prata med mamma. Hann tappa bort mina nycklar och hitta dem igen. Cyklade hem på min femte och fungerande växel.

Nu är jag hemma. Fick lov att äta macka. Var hungrig. Det får nog vara min middag..

Innan jag går och lägger mig tidigt idag ska jag göra 2 saker. Ut och spring lite när det har blivit lite svalare, och sen städa!

Härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0