Vintern raaasat ut..

Nu har det redan hunnit bli maj år 2009! Maj - den månaden i allmenackan där det inte finns några tomma rader. Alla har vi saker på gång. Är det inte inlämningar och tentor, så är det intagningsprov till skolor eller så är det födelsedagsfirande.



Men jag har hunnit med en hel del!
Jag har till exempel hunnit fika med Helena  som kom på besök till storstan =)




Sen har jag firat valborg. En riktig höjdare!



Sen har vi grillat korv <3



Sen har jag följt med på vikingline kryssning och varit ett support och en höger hand till Nadia som tävlat =) håll ögon och öron öppna så kommer det att visas på kanal 5, Ferjan!

och jag har nu gjort  audition till en musikteater folkhögskola.

Lite jobb hinner jag med mellan allt annat skoj jag gör också ;P

Nu ska vi iväg och göra nyttigare saker än att bara vara hemma och sitta vid datorn och tv:n..

TJOHO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0