Ett vikariat!

Då har man i alla fall lyckats jobba sig upp till en vikariat tjänst :D det är fantastiskt kul. Oj vad glad jag blir.
Det var värt att lämna tvätten halvblöt i en hög hemma, för att komma till jobbet och få detta erbjudande.. Men detta blev iaf konsikvenserna av tvättstugemorgonen..







Idag plockade jag fram min kärlek. Jag behöver mer musik i mitt liv. Efter gårdagens kväll med karaoke på 'After Choir' så insåg jag att det faktiskt var ett tag sen som jag spelade en egen trudilutt. Det är också dags att skapa lite nytt. Det får bli nattens projekt. Nattetid är den bästa tiden att skapa. Allt möjligt. Musik, bakverk, modern konst eller varför inte en danskorriografi?!










Dags att gå till sista lektionen av gympajobbet. Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0