+ 2,3

Nu är det slask och lera. PÅ dagen sken solen. Men nu är det mörk ute. Inte så konstigt efter som att klockan är efter midnatt. Jag är väl dum som sitter uppe då jag faktiskt är jätte trött. Men När man för en gång skull inte ska upp tidigt imorgon, så spelar det ju ingen roll. I detta läge brukar jag tänka på en kvinna som blev intervjuad på hennes 120e födelsedag.. " Vad är knepet för att bli så här gammal?" - " Jag sover varannan natt!" Det är ju rätt sjyst att ha i åtanke när det bara blev två timmars sömn en lördagsnatt.. ehum. Det ska kännas att man lever lite då och då.


Nu är det dystra tider. Både i världen och på jobbet. Först får man glada besked om att få en fast tjänst, men dagen efter får man också veta att man antagligen kommer att bli omplacerad. Tänk så hamnar jag ute i Kista? Farsta? Får besked på måndag. Oron kompenserades ikväll med brödbak och puchrullar med min bästa Nadia!


imorgon ska jag ta tag i alla saker som man bara skjuter på helatiden. Man skriver bara en massa "att göra" listor, men när man har tre listor som påminner mig om att kolla på det första "att göra listan" är det dags att slopa uttrycket Manjana och faktiskt få ur ändan ur vagnen och börja bocka av alla saker... men jag börjar när jag vaknar iaf ;P


Idag var det en gubbe som snattade ett par solglasögon och ett par hanskar. Vi tog han den tjyven!! Hur har folk hjärta att göra sånt? jag förstår inte det.


MEN idag åt jag lunch med min blivande man. Han vet bara inte om det själv. Varken att han åt lunch med mig eller att han är min blivande man, MEN han är Ola Svensson.. jajjamensan. Idol-Ola.... " Do you feel, like I feel, NATALIE NATALIE!?!?" Han satt vid min sida på Vapiano. Nästa  gång ska jag fria. Eller kanske iaf prata med honom vore en bra
början :P



Nej nu blir det för mycket trams. Nu ska jag sova tills jag vaknar.
God natt och kram till alla som känner att det skulle sitta fint just Nu =)

Kommentarer
Postat av: Kashja

Kathy min! jag är sjuk och det som gör mina dagar är att läsa din blogg. Du är fantastiskt rolig. Jag tror att "jag sover varannan natt" är ett bra råd, hahah. Sen det där med Idol-Ola, bara vänta du. Stalka honom, se var han äter någonstans och snärj honom :P nej då, men snart ska du nog se att du träffar hans tvillingbror på gatan. Jag saknar dig fortfarande och hoppas att livet går framåt liksom våren kommer! puss

2009-03-06 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0