NY BLOGG

Herre gud, var det verkligen så här enkelt? Det var ju bara att skapa en ny blogg så verkar ju allt funera som det ska igen!
Kanske borde ta upp mitt skrivande lite.. jag som inte har nått annat för mig :P    ehum.

Så nu.. börjar vi om på ny kula.. ( Nadia, tänk plural!)

Just nu har jag många projekt på gång. Det är mycket som händer.. och att hinna sova där i mellan är inte alltid det lättaste. Man får helt enkelt sova när man blivit gammal. Idag har jag iofs tagit det relativt lungt. Hade två ärenden, men de var uträttade och klara redan innan kl 12. Så jag tog mitt pick och pack och promenerade.. åt vilket håll jag skulle viste jag inte, men när jag gått en kvart eller så, så går jag in i min vän Calle som också är ute och promenerar. Han berättaf för mig var jag befinner mig och visar också i vilken riktning jag ska fortsätta min färd.
Jag hamnar på Stureplan. Det är ett intressant ställe. Ett hett diskusions ämne som jag inte tänker gå in på mer just nu.

Snål som jag är, struntar jag i att köpa mig en fika.. och istället sätter jag mig ner och äter min medhavda dubbelmacka och läser en lånad bok; Låt den rätte komma in. Bra hittills!

Det är sol  =)

Nu är jag snart på väg till mitt gympajobb. Nu ska barnen flyga, och jag får blåmärken och muskler. Good deal :P

Jag undrar vad kvällen har att erbjuda. Kanske borde jag ta den till att sova. Men vi får se.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0