Tillbaka i USA :D

Efter tre år åker jag tillbaka till det jag för tre år sedan lämnade. Palmerna och värmen är fortfarande här, men engelskan sitter inte alls lika bra som när jag bodde här. Jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka. Jag bor alltså nu åter igen i min familj i Cupertino, California. Min minsting säger att jag nu pratar engelska med brytning och att jag är dålig på min gramatik, därför har vi idag haft lite engelsk-lektioner hon och jag ;P
Vi har också gjort en film (filmat oss själva och klippt ihop den), spelat Wee, kört bil till "sommar-matematik-klass" och simskola, ätit lunch och handlat samt tagit fotografier :) Min älsta åkte iväg med sina vänner till Great America (jag är väldigt glad att jag slapp köra dit igen. Förra gången var jag där själv med tre barn på ett enormt nöjesfält, det var galet!).
Nu sover raringarna och jag har precis avslutat mitt godnattsamtal med min Mikael så nu är det hög tid för läggdags!
Här kommer dagens bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0