Ny shoppingdag

Idag blev en bra dag!
Trots de 34 graderna satt jag ute och läste (i skuggan, nått annat är det inte att tala om).
Jag tog med mig min älsta tjej till shoppingcentret efter lunch. Det var väldigt trevligt! Jag hade nog tappat bort mig bland alla affärer om hon inte varit med mig haha!! det blev iaf en liten påfyllnad av min garderob :)
Mer än det har inte hänt idag. Jag har läst min bok. Druckit litervis med vatten och pratat med min vän från SF och bestämt att jag ska åka upp till Clear Lake för att fira svensk midsommar :D det kommer bli suuuper!
Jag får ju göra det bästa av situationen eftersom att jag nu i år inte kan vara på Härsö. Syrran får ta min plats i båten :)

Nu måste jag nog gå och prova mina kläder jag köpt idag :D  tjohoo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0