Dag tre i Cupertino :)

Tänk att en dag kan gå så otroligt fort!

Dagen fick börja med en svalkande dusch efter som att natten var väldigt varm. Det är bra att tjejerna är lite äldre nu och sover längre på mornarna, vilket gör att jag vaknar före dem och kan i lugn och ro dricka min kaffe till en god bok. Just nu läser jag Snabba Cash som jag lånat av min kära vän Mia :)
Efter frukosten fick jag en privat-konsert på piano från Sophie som var över förväntan! Jag tror minsann det bor en liten talang i den lilla damen. Smälte sedan frukosten till lite Wee-spelande :)
Under dagen skjussade jag runt barnen till olika aktiviteter och kompisar.
När klockan blev eftermiddag var det dags för lite shopping på Target ( de ville inte åka till schoppingcentret idag... så det blev en kompromiss). Hur som helst så lyckades jag iaf fylla min korg full med saker som i slutendan kostade mig $100. Det tycker jag personligen är mycket bra pris efter som att jag köpte:
  • två klänningar
  • ett par skor
  • solskyddskräm
  • nattlinne
  • tandtråd
  • en plånbok
  • en maskara och puder..
I Sverige vågar jag inte ens tänka på vad motsvarande skulle kosta :P hur som är jag mycket nöjd med mina inköp.
Påvägen hem stannade vi på starbucks för en iskaffe och en smoothie.
Sen ville den lilla att vi skulle gå ut och ta bilder på oss, så här kommer dagens bilder:




Tack för idag! Slut för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0