Äntligen!

Nu har min Mikael anlänt :D

Efter en hel torsdag-lång väntan satte jag mig i bilen och åkte in till San Jose. Spenderade några timmar på shoppingcentret bara för att få tiden att gå. Det gick långsamt. Åkte vidare till flygplatsen för att vänta där istället. Flyget försenat :P typiskt!! TILLSLUT kommer de :D :D underbart!
Försökte köra hem med att undvika motorvägarna, men den dumma inbygda GPSen tvingade oss... hur som helst så kom vi hem. Mitt i natten.
Dagen därpå sov vi tills vi vaknade, vilket vi gjorde av en dum reklam-tant som ringde och lämnade ett telefonmeddelande på morgonen :P men sen blev et iaf brunch i trädgården följt av lite solning. Men eftersom att det var 32 grader varmt klarade man inte att ligga speciellt länge. Vi åkte och shoppade i San Jose. Tydligen var vi där i väldigt många timmar. Pausen från affärerna blev en glass i solen i Santana Row :)
När vi väl kom hem ( klockan var säkert 20!) var vi hungriga. Det blev varsinn öl och lite nachos :)



<3
Klockan 22 vlev det grillning ocg en god kvällssallad med ett glas rosé. Kan livet vara bättre?


Nu är det lördag och ingenting är inbokat. Kanske tar vi oss senare till en lunchrestaurang i närheten? vet inte. Vi har semester :)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0