Lite saker har hänt..

Nu har det gått några dagar till här på andra sidan jorden.
Min älskade andra hälft har lämnat detta land och är nu åter hemma i trygga Sverige.
Akuta ändringar i schemat blev det när föräldrarna hastigt blev tvungna att åka till Frankrike och vara borta i 6 dagar! Jag är nu både mamma, pappa, barnflicka, syster och kattvakt på samma gång! :)
Idag var det Sophies första skoldag; 4:e klass!
Lunchbox
Nu är det åter igen jag och katterna hemma. Bäst att passa på att vila lite. Kanske blir det en tur till Starbucks.. eller bara en god bok i det gröna =)
Nu är det bara 6 dagar kvar i underbara Kalifornien. Blandade känslor om att komma tillbaka hem till "verkligheten"

Kommentarer
Postat av: carola

Hej min vän!! Brukar titta in här jag med!

Det är så roligt att läsa om dina underbara äventyr!

Vad härligt att du kommer hem snart! Då måste vi ses och hänga och ha det bra!



Massa kramar till dig och längtar tills du kommer hem! :)

2011-08-19 @ 00:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0