Ännu en solig dag!

Vaknade av att solen värmde in genom fönstret. Det var dags för lite frukost på balkongen! =) det månste väl vara någonting av det bästa som finns. 1, äta frukost och 2, göra det på balkongen i solsken.

Dagen föjdes av en promenad till Vällingby C och lite fönstershopping. Men jag fyndade! två pocketböcker för 2 kronor! Ja, då kanske man ska lära sig att läsa lite också ;P

Kvällen kommer att erbjuda middag, hemmagjord pannacotta, film, godis, chips och drink, åter igen på ballkongen :)





Men nu när jag har kommit på att jag ska börja skriva lite här igen så kan jag ju passa på att skryta lite... trots askmolnet så kom jag iväg till Bratislava med kören. Tävlade i fyra kategorier och vann allt! Vi fick åter igen Grand Prix - utmärkelsen i europa ;D jäklar vad bra vi är! Nu kommer vi att sjunga på en konsert i St. Jacob k:a den 27e maj, för den som är intresserad!


Snart har vi avslutning på skolan.. tråkigt, roligt?! både och.. igår hade vi lite fest på skolan. Det var fint :) picknik och dans!! underbart!


Och just det, Stampen i onsdags! Livebandskaraoke. Med lite picknik i Tanto innan :)












Sen var det picknik på gräset utanför skolan i fredags. Det blev också en helkväll!




Nu film och popcorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0