Spontanitet.

Att göra någonting spontant kanske inte ger lönsamhet tillbaka direkt.. men i det stora hela är det ett begrepp som passar mig.

Efter som att saker jag planerar in blir inställda så har jag fått lära mig att ta tag i andra saker i så fall. Idag till exempel, Njöt jag av att jag har en trädgård att sitta i, och en halvtimme att läsa en bok. Och till detta en kopp kaffe. Jag må vara tokig att dricka varmt i värmen, men, vad ska man göra när kaffe är nått av det bästa som finns?
Men det finns mer saker som är bra. Till exempel att ge bort blod till bättre behövanden! Åkte dit, men fick inte någon tid idag.. så kan det gå, MEN inte deppar man för det, utan man går och handlar på Ö&B. Och vem träffar man, om inte charlotte http://lillotti.blogg.se bland allt toalettpapper och diskmaskindiskmedel! Kul att få lite sällskap =)

Nu ligger all mat i kylen och värmen i rummet är oliiidligt spännande :P
Därför bär jag mig av en stund. Ut på promenad till skuggornas områden (undrar just vad som finns där? vet inte, måste upptäckas).

För sen ikväll blir det ju Onsdagsfika :D Och denna gång hos Daniel!..

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0