6/7

Idag är det lite moln.. det gör ingenting. Det är faktiskt ganska skönt.
Frukosten med Karin blev inställd =( men då var jag ju iaf uppe, så.. lika bra att bocka av sakerna på "att göra idag-listan" Hittills har jag hunnit med att äta 2 frukostar.. den sista på en filt på en gräsmatta i min trädgård!

Lirkade fram min cykel ur förrådet.. cyklade på den till cykelverkstan. Han ville ha lite för mycket pengar för att fixa de två växlarna som inte fungerade. Katarina är känd för att vara snål, och i detta fall, inget undantag.. tyvärr.. aja.. 5 av 7 växlar fungerar ju!

Sen tog jag mig ann duschen. Det var stopp i avloppet.. mer behöver jag inte säga, men nu är det iaf inte stopp längre! BRA ina BRA!!

Nu är en maskin tvätt i tvättmaskinen och diskbaljan fylld med vatten.

En tripp in till stan ska jag göra. Reklamera ett par nylånstrumpbyxor. Undrar just hur många som faktiskt gör det?!

Handla lite på vägen hem ska jag nog försöka göra.. ja.. jag lyckas nog se till att fylla ut den här dagen också.

Annars då? Jo, jag är glad :D





Och sen kom regnet.. välbehövligt!
Hade två saker inbokade som blev inställda.. ganska trist.. men men, det blev en fika på Gullmars iaf, sen lyckades jag trotsa vädretsmakter med mitt paraply, och ta mig in till stan för att reklamera mina nyinköpta nylonstrumpbyxor. Expediten tittade inte speciellt medhållande åt mitt håll. Snarare en suck och ett " men lilla vännen, det är en nylonstrumpa!!? vad förväntar du dig? " men bra som jag är, lyckas jag reklamera och få nya strumpbyxor.

Sen blev det currykyckling med bulgur. Lite glass och en jordgubbe kanske? vi får se..

nu ska jag sova snart och njuta av att det kommer en morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0