Höstlov!

Nu är höstlovet slut och snart blir det jul! Hurra! jag längtar verkligen.

Det som har hunnits med på detta lov är faktiskt en del!
Jag o Rob har utforskat Sandsborgs badhus.. 20 kr för barn upp till 19 år. Vi gamlingar som är över denna ålder fick sanneligen vara snälla att betala en halv förmögenhet på 65 kr för EN basäng.Särskillt otack till tjejen i luckan :P
Men efter två timmars lek och plask så blev det thaimat och 100-höjdare. Då fick jag en uppenbarelse!! Jag har ju faktiskt varit på samma disco som Disco-Kjelle :D vilken underbar man!

Har också besökt Vasa-muséet med Sofie och Erik, varpå vi möttes upp med Robert och Jimmy för nachobuffé =)



Anna hade Halloweenparty efter att klassen haft gig på Skarpnäcks folkhögskola. Det gick bra enligt mig!

Sen besökte vi skogskyrkogården på allhelgona afton och tittade på alla tända ljus.

Nu är det sista dagen på lovet och den absolutaste "vilodagen". Har ätit en lång frukost och spelat tv-spel, druckit kaffe och bara tittat på tvätthögen på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0