Italien och annat smått och mycket gott!





5 intensiva dagar spenderades tillsammans med S.J.U.K på körfestival i Lecco, Italien! Jag summerar:

- ståendeovationer
- autografskrvande
- högst poäng och högsta pris av alla 11 körer från hela europa
- sol
- sång
- party på vårat 4stjärninga hotelltak
- pizza, pasta och glass.

Men nu är några av oss hemma igen, medans några stannade kvar. Jag måste tillbaka till Italen. Det var ett härligt land!



Nu har jag flyttat och bor i pappas lägenhet nu när han är borta i tre veckor. Det är bra =) känns som att man har nått eget igen ;P men jag hoppar runt lite sporadiskt mellan olika sovplatser..
Men nu har semesterveckorna kommit ogång, och bidrar till mer jobb för min del :D nu blir det att bara stå i Vällingby... det är kul!



Men idag har jag en ledig dag, så jag passar på att åka hem till syster och hjälpa henne med tvätten men hon åkte iväg, så jag fick göra allt själv :P men så kan det gå..
Som belöning ska jag åka och träffa NADIA. Vad vi ska hitta på vet jag inte än.. men vi får se var fötterna och magen bär oss.
Kanske går vi till Grönalund där vi båda har en pojkvän som jobbar och sliter hårt ;P kul för oss, kul för dem :D



nu ska jag klä på mig innan jag ska iväg..

tjoo faderej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0