Tvättstugedag.

När schemat är fullt, både mitt eget och det i tvättstugan jag delar med ett stort antal andra hyresgäster, måste man ibland ta "skittiderna". Idag blev det 7.00.. vilken höjdare :P Men om man nu ska se det positivt så har man en bra anledning att gå upp på morgonen och inte sova bort hela dagen. För vem vet.. det kanske blir en solig morgon!? Och dagen kanske kommer att erbjuda så mycket mer, efter som att den blir längre... smart.

Tack Gud för kaffet du gav oss!

aah måste gå ner och ta andra maskinen..





tusan, nu han kaffet bli kallt och jag har inte ätit frukost.. måste byta glödlapa och dammsuga golvet, sånna där tråkiga saker man vet måste göras, som man bara drar på så länge det går.. men tillslut kommer man till en grns där man inser att man är ganska korkad eftersom det tar ju inte ens lång tid att göra det :P

Måste försöka hinna göra det lite fint i min lilla lya på 27 m2 innan min Kajsa kommer på besök från söder. Det kommer bli fantastiskt. Du är så välkommen!

nej nu ska jag dra mig i min egen krage och säga till  mig själv att göra vad jag ska. Det är spännande att bo själv! Man känner sig lite schizofren ibland när man måste prata med sig själv.. men man får alltid det svar man vill ha ;P det är ju iaf en klar fördel.   NEJ gå nu Katarina. Du ska ju ner i tvättstugan igen.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Syster Johanna

Åh, det känns så konstigt när du refererar till lägenheten som "din"! Jag saknar den faktiskt lite, så hoppas att du sköter VÄL om den, liksom mina blommor... Tänkte på dem senast igår, lever de fortfarande, mina små gröna barn?

2009-02-18 @ 23:46:33
URL: http://haelleberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0