En sen kväll med Katarina & Jag..

Att dela lägenhet med sig själv kan vara både bra och dåligt. När man kommer hem och det är mörkt, så är det tråkigt. När det måste städas och man inser att man måste göra det själv, är det tråkigt. När räkningen på elen och hyran dimper ner i brevinkastet, är det tråkigt.. Men ut över detta är det ju trots allt bara bra :D

Idag var det sista gympalektionen innan ungarnas sprtlov. Trist för dem, kul för oss haha.. de små liven.

Det känns som att jag just nu har många projekt på gång och sannerligen. Det har jag också, det är inte bara en känsla!.. här kommer några exempel för dem som är intresserade;
  • Skickar in ansökningar till musikalfolkhögskolor och diverse showartist jobb :)
  • Jobbar och står i på Accent. Nu har vi 50% på skinhandskar för dig som är förmånskund! välkommen! Vi finns blandannat i Vällingby, Huddinge, Fältöversten och Forum Nacka. Mycke nöje!
  • Har påbörjat brev till Amerikat.. man känner ju att man bör behålla sina amerikanska kontakter, om man nån gång i framtiden vill ha gratis sovplats :P sånt gäller att planeras långt i förtid.
  • Tänker på att jag VILL JAG VILL JAG VILL åka till Åre och glida ner för de vita backarna nån gång i mars kanske.. tåls att tänka på.
  • Borde göra en matlåda till morgondagen.
Nu har det varit vinter lite för länge.. kan våren få komma nu..
Tänk så kunde man beställa "Vår, Tack!" på menyn. Men ikväll blev det sushi faktiskt.


Ursäkta.. Moder Jord!  vår Tack!


Kommentarer
Postat av: Helena

Nejmen, har du numera en fungerande blogg? Va roligt! Kan man läsa lite om ditt liv nu oxå då :) Hoppas allt är bra med dej gumman. Puss Puss

2009-02-17 @ 23:55:17
URL: http://helenay.blogg.se/
Postat av: Kajsy

igen skriver jag, men det är väl alltid trevligt :)

det är kul att du funderar över hur det är att bo själv efter att jag har invaderat din lägenhet i en helg :) det var en fin helg förvisso. Idag är det bättre med allt än igår (när jag ringde). Nu ska jag powernappa en stund! puss

2009-03-04 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0