Mina föräldrar lärde iaf mig att skilja på Ditt och Mitt!



En sak som jag inte förstår är hur vissa människor har hjärta och själ att ljuga en annan människa rätt upp i ansiktet.
Idag på jobbet var det en man som försökte stjäla en skinnplånbok. Men hur dum får man vara.. den är ju larmad!! Pucko.
Jag blir bara så upprörd och arg. Men men.. man  kan ju bara önska att folk nån gång kommer till insikt någon gång i framtiden.


Ikväll efter jobbet blev det god mat framför en hyrd film; Click. Den var faktiskt mycket bättre än förväntat. Rörande och mycket tänkvärt budskap. "Snabbspola inte livet, utan ta vara på varje sekund för alla stunder är unika" Jag och bror  ger filmen en 4 av 5.



Nu är det dags att sova för vi ska faktiskt ut på äventur imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0