Konsert och dyligt



Jag tror att jag berättar dagen baklänges..

Nu förbereder jag morgondagens tvättstugestund som börjar kl 07.00.


På tunnelbanan kan de mest lustiga saker hända.. Idag var det en mycket stel och proper man som stod och lutade sig mot dörren (som vi alla vet att man inte bör göra av siskabla skäl), men denne man med portfölj och backslick hoppade ungefär en halvemer av rädsla när tåget började skramla iväg från Odenplan.. HAHA det såg så lustigt ut att jag och en kvinna (som råkade möta våra blickar någon sekund längre än som vad är OK..)  ville båda GAPskratta.. men fick anstränga oss eftersom att man inte får skratta högt på tunnelbanan :P


Öppnande min dörr kl 22.00 ikväll, direkt hemkommen från en konsert på och med Kungliga Musik Högskolan, tillsammans med mina kusiner + familj. Victor saknades dock.. annars var de alla samlade :)
Det var en storbandsjazzkonsert. Otroligt skickliga musiker måste jag säga! men om konserten var tre låtar kortare skulle den ha fått en stjärna mer från mig..


På jobbet

Jag ska få jobba på Accent på Drottningatan imorgon :D hurra
Jag jobbade i Huddinge idag. Jag skaffade mig två nya kompisar.. två sicuritasvakter. De var så trevliga så jag tvingade dem att stanna i min butik lite för länge :P hehe


I natt klippte jag lugg.. spontant.  


jag har lite som en "grej" att bara lägga upp bilder jag själv tagit, på den här nya och fina bloggen :)  



nej nu ska jag knapra upp min skorpa och gå och sova!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Syster Johanna

Men fasiken, måste du göra ALLT som jag tänkt göra!? Jag hade också tänkt klippa lugg!!! Nu tänker jag inte göra det...

2009-02-23 @ 15:15:06
URL: http://haelleberg.blogg.se/
Postat av: Kajsa igen

hahaha, tre låtar på en konsert. JAZZ! du är rolig och passar i lugg! urtjusigt!

2009-03-04 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0