Los Angeles

Att spendera 2 timmar och 27 minuter pa ett flyg, kraver en enorm hjarnverksamhet pa lite olika nivaer. Dels att forbereda sig genom att intala sig sjalv om att man faktiskt inte ar nervos " Det ar mycket storre risk att do pa motorvagen an i luften". Men nar man sitter som en av tre passagerare i ett privatplan dar piloten ar ens egen vardpappa och de andra tva ar ens kids, sa ar det latt hant att tankarna flyger i vag, sa dar som de brukar gora nar man sitter pa skolbussen en isig februarimorgon och tanker ut en smart flyktplan om bussen skulle valta..    (eller ar det bara jag?)

"Vad gor jag nu du om piloten svimmar eller far en akut hjartattack och JAG ar den som maste landa!?"

Tack och lov blev mina tankar avbrutna av tva chokladkex uppstoppade under min nasa. Caroline i baksatet ville hjarna dela med sig av harligheterna sa att alla 5 sinnen fick sin njutning.

Helgen spenderades pa DisneyLand och California Adventure. Ett mycket fargsprakande och livfullt stalle for alla aldrar, storlekar och humor.
Ett spannande fenomen ar hur mycket krims-krams folk koper. Vem sjuttsiken VILL ha pa sig ett par mussepigg-oron for 17 $ ?? Hallelujah sager jag bara. Jag kopte inga.

Efter tre dagar pa dessa aventyrsparker och ca 120 ak i varsting karusellerna, (som faktiskt inte ens var lika bra som de pa Liseberg) maste jag medge att jag var mer an nojd.

Hemfarden var det basta av allt...... nej da. Gratis ar ju faktiskt gott och jag ska vara glad att jag faktiskt fick folja med. Det var kul, men kravande. Jag fick ju faktiskt krama mussepigg och Aladin, and we found Nemo!!

                 



Och sen... mamma, bli inte for radd nu, men JAG FICK KORA FLYGPLANET HEM :D  Ja, inte hela vagen saklart.. men iaf :) en till sak att addera pa meritlistan.

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0