Grattis Katarina pa fodelsedagen

Idag var forsta gangen som jag fick vacka mig sjalv med egen vackarklocka pa min fodelsedag. Den 20:onde av alla fodelsedagar ocksa. Upp och jobba. Mina presenter som hade kommit pa posten lag pa golvet och vantade pa mig. Dagen spenderades ensam, men dock uptagen av att ata godis och svara i en standigt ringande telefon :D vilken tur att jag har har vanner och familj som minns mig aven fast jag gomt mig ett ar. Jag han knappt med att duscha innan jobbet kallade igen efter 6 timmar. Jag har i och for sig inte fatt den dar speciella "fodelsedagskanslan" som jag hittills alltig har fatt, men den kanske kommer snart. Dagen ar ju trots allt inte over. Den skall avslutas med middag pa restaurang med familjen ikvall :) Men firandet borjade jag med redan igar faktiskt. Jag lyckades fa ca 20 personer att sjunga "Happy Birthday" i stamsang pa bowlingen pa 12 slaget, i mutning av hembakade kakor :D det gick alldeles utmarkt. ja ma hon leva, JA maaa hon leeeva, JA MA HON LEVA UTI HUNDRADE AAAAAR! Tackar! http://katarinah.bilddagboken.se http://picasaweb.google.com/KatarinaHalleberg/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0