Hej mina vänner!

Hej alla som läser detta..!

jag vet ju inte alls vilka det kan vara, men nu har det ju faktiskt inte kommit någonting nytt att läsa på väldigt länge.
Nu dricker vi man inte glögg längre och inte äter man lussebullar. Det är liksom lite tabu belagt. Nu är det semlor som gäller. Det har alltså tagit mig några månader att komma på att jag har en blogg.
Nu har jag bytt hemstad. Nu är jag Gävlebo. Det passar mig bra! Lugnare än Stockholm, men lite mer rörelse än Falun. Ett mellanting men fortfarande nära till havet! Från vår lägenhet är det bara 400 m till havet. och 2 km till närmaste sjö.
Nu går jag på högskolan. Vem hade kunnat tro att jag skulle hamna där till slut, trots allt..? :P inte jag iaf, men nu känns det helt rätt och jag är fortfarande taggad på att plugga.
Den här helgen har jag tagit en liten paus och tagit med mig pojkvän och övernattningsväskan till mamma och landstället i Engelsfors. Rofyllt att vara mitt ite i skogen bland djur natur, och en varm brasa utan att behöva tänka det minsta på allt sånt man annars gör. Det är lite som en "trädgårds-terapi" fast ute i skogen.
Jag kopplar också gärna ihop skogen med bullar.. det kan bli så här ute i Engelsfors.
Mmmm pistage-längd!!
Nu ska jag lära mamma hur hon ska använda sin webcamera och sen lära henne en dans =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej sötnöt! Vad fin du är, låter som att du har det bra! Saknar dig <3

2011-03-12 @ 18:44:42
URL: http://hannoushka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0