Saker jag kommer att sakna:

Det finns vissa saker som är speciella med detta land. Vissa saker som kommer kännas väldigt långt borta om några dagar.
  1. Den underbara familjen som jag fått lära känna och alltid saknar när jag är hemma i Sverige

  2. Det pålitliga vädret. På dagarna räknar man med solsken och 27 graders värme och kvällarna blir mörka och svala. Alltid stjärnklart :)
    Det är inte som hemma där vädret är som en religion med ledorden "Om solsken-sitt INTE inne" eller "gå ut och ta vara på dagen"

  3. Att jag har lyckats skaffa mig så många fina vänner i det här landet är alltid värdefullt! Det finns liksom alltid en anledning att komma tillbaka :)

  4. De gamla damerna i kassorna och på bussen som kallar en för "sweet heart" eller "hon/honey" och som får en att må så bra inombords!

  5. De bra priserna!

  6. Att matbutikerna och apoteken är öppna dygnet runt

  7. Att åka till Starbucks och köpa en kaffe och sitta där istället för att ta kaffen hemma. Det är någonting jag nog aldrig har gjort i Sverige :P

  8. Den ytliga trevligheten. Trots allt kan den vara bra lite då och då

  9. Lata dagar. De kommer inte existera nu på ett tag. Tillbaka till skola och hårt jobb 100% busy!

Ska försöka ta vara på de 2 dagar jag har kvar =)





Kommentarer
Postat av: carola

Vad härligt att du kommer tillbaka! Ska du vara med på nollningen? Kanske ses då? Annars får vi ses och leka någon dag tycker jag :) kram Carola

2011-08-22 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0