Fiesta Party @ Clear Lake

I helgen for vi till clear Lake igen =) denna gång hade jag med mig min Mikael. Clar Lake fenomenet är någonting man måste uppleva om man är i California!
Denna weekend kallades "Fiesta-weekend" men jag vet inte om det var så mycket "fiesta" över det hela. Inte lika många människor var det där, som det valigtvis brukar vara, så partyt höll inte på till 5 båda kvällarna som sist ;P
Det blev lite pianospel och lite ölspel, men ingen dans!! hör och häpna! inte ens jag dansade :P men men där emot blev det en del båt-åkning :D himmlans vad roligt det är!:
Detta syslade vi också med under förra veckan; fashion show:
(Jag fick vara dommare och betygsätta!)
Sweethearts <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0