Katarina... skärpning!

Nej, varför det ska gå såå lång tid mellan mina inlägg har jag inget bra svar på. Några undanflykter kan jag ju visserligen komma på, som till exempel har skolans slutprodution stulit mycket av min fritid. Med närmare eftertanke har fritid inte ens existerat på några veckor. MEN nu! nu när den är slutförd och gjort succé, så kan jag slappna av och få ner några rader.

Har varit på båtsemester över Kristihimmelfärd med pappa och syster ute i Stockholms vackra skärgård. Mycket dimma var det, men det är tur att man har en GPS :) en solig dag blev det trots allt! och grillning på hög nivå!




Just nu, de sista dagarna på detta skolår spenderar jag i vällingby hos syster.. =) fint med lite quality-time!

Sorgblandad förtjusning i dessa dagar. Snart splittras vi =/ vart tar vi vägen? alla åt olika håll..

Själv har jag fått jobb på Espresso House :D det kommer bli en höjdare, rätt kvinna på rätt plats!

Imorgon är det picknick och sen livebandskaraoke på Stampen! snart kommer det mera..

tjohoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0