Vissa dagar..




En del dagar, det brukar vara söndagar, men idag även onsdagar.. kan det hända att det vackra vädret ger en lite ågest. Är inte det ett typiskt svenskt beteende egetligen? Att om man inte har "tagit vara på dagen" ska man känna sig lite dålig och lite dum. För det är ju bara ok att sitta framför datorn, eller tv:n eller vad man nu föredrar, BARA om det är dåligt väder, regnar eller om man är lite förkyld.
Idag har jag inte gjort som man bör. Jag sov till halv 2.. och gick bara till kärrtorp och tillbaka. Och för er som inte gått den vägen från mitt hus så kan jag tala om att det bara tar 7 minuter :P

Har inte lyckats med det jag hade tänkt mig idag. Eller, vad hade jag tänkt egentligen? jag tänker nog lite för mycket..



Packa skulle jag ha gjort till imorgon då jag åker ut i Stockholms vackra skärgård för att fira midsommar :) det blir min premiär! men man måste nog ha lite saker med sig, och jag har inte packat ner dem. :P

MEN igår.. hände det allt fina saker på Sockenvägen. En fantastisk inflyttningsfest ägde rum =) det var aktiviteter och hyllningar till vår ära ;) det var inte dåligt må jag säga, och alla fina och kreativa gåvor måste nämnas! Alla otroligt genomtänkta och hamnade i de rättas händer ;D



Värdinnora



De förväntansfulla gästerna




Tipspromenaden "Hur bra känner DU Hanna & Katarina?!"




hur som helst. Här sitter jag nu i min ensamhet bland allt skräp och brända popcorn som fortfarande luktar.. den sista solen stirrar lite på mig och säger att jag måste gå upp med den imogon för att ta igen det jag missat.
Undrar just om jag borde lyssna på den... eller vem ska man lyssna på?



många tankar är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0