Sveries nationaldag 6/6 år 2010, det var idag..

God morgon!

Jag steg faktiskt upp två sekunder efter att alarmet på min mobiltelefon började spela sin filna lilla melodi.
Det blev en bra morgon och inte en lugn stund på jobbet.
Fick idag, dagen till ära knapt änvända mig av mitt modersmål då caféet var fyllt med tyrister från olika delar av världens alla hörn.
Jeanette kom och köpte en vanilla-latte-take away ;P hon blev nöjd! :D YES
sen blev det promenad genom stan via några butiker innan jag hamnade på djurgården.
Vandrade vidare till Sabis på karlaplan för att handla till picknik på Gärdet.
Det blev mysigt =)
Sen var tanken att kvällen skulle innehålla dans och tjohej! men då fick jag för mig att bli lite förkyld.. så då var det bara att svänga hemåt och tillverka en kopp te med honung.

Det var dagen. Nationaldagen. Sverige.






Detta är bild från gårdagens födelsedagsmiddag hos Astrid på Tyresö. det var en fin kväll misann!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0