St. John's Dance @ Berns/Missy Elliot Afterparty!


I torsdags dansade vi med dem för första gången. Ingen visste exakt hur vi skulle göra eller hur det skulle bli, men BRA blev det, trots feber och hosta. Men vad offrar man inte för konsten i dess rätta form?






Lördag - Storslaget!
Jag hade nog aldrig kunnat föreställa mig att JAG skulle stå på samma scen som Adam Tensta, tillsammans med mina 5 sotisar.. men faktiskt! Det är verklighet! och inte vilken scen som helst. Berns.




(i väntan på att missy elliot ska dyka upp sitter vi alla i ett mycket trångt och varmt VIP-rum...)

[bilder av Isabelle Steinwall]


Hoppas att det blir mer snart :D

Kommentarer
Postat av: Johanna H

så himla häftigt!!! :D

2010-06-14 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0