Första lediga dagen

Idag var jag ledig.

Det var skönt att få sova tills jag vaknade. Och det skedde strax efter 11 av att solen lyste och värmde!
Listan var lång på saker att uträtta idag. Jag hann med en hel del faktiskt =)  Handla och sen äta brunch med Hanna i trädgården. Och sen flera ärenden på stan! Köpa en stor godispåse på Dagslivs, á 3,90 hektot! Nu har jag ont i magen :P inget mer godis ikväll nu.



Hemma ser det fortfarande ut som Hej Kom Och Hjälp Mig.. det behövs, hjälp alltså. Det är saker över allt. Men samtidigt lite mysigt att vada i kläder och väskor :D haha jag gillar det. Man hittar liksom någonting nytt varje dag :)
Idag hittade jag en vit tunika som jag använde. Den är fin.
Hanna hittade först ingenting, eller var det kanske lite för mycket hon hittade, och provade allt på samma gång...? det blev lite kaos och hon dog en stund på sängen.. men med en kram kom hon på fötter och hittade tillslut dagens rätta outfit ;D <3



På stan fyndade jag två engångsgrillar! Det innebär grillning snart!!! det är gott. Men nu är jag mätt.

jaa just det jag måste hänga tvätt innan det är dags att sova.
Imorgon är det arbetsdag igen :) Det ser jag verkligen fram emot. Det går bra nu!
jag är glad




här är kvällens bild:





ett ägg en kväll i juni  -  det kan bara vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0