En morgon..

Hej!

Nu är det morgon och jag vaknade genomförkyld. Har hållt Hanna vaken hela natten av hostande och snarkande.. =/ typiskt, men jag tvingade mig upp så hon får fortsätta att sova.

Nu ser jag att det är sol ute! Därför tänker jag börja dagen med att sitta utomhus och bara titta på den.

men sen har jag fler planer:

1) lämna in min cykel på lagning
2) ta en sväng till apoteket
3) åka till Rissne och hämta lite rekvisita till dansen som sker den 10/6 på Medis, bakom Adam Tensta
4) dricka te
5) äta en tidig middag, eftersom att jag ska vara på jobbet 05.45 imorgon!


Låt dagen börja!..





och såhär slutade dagen....


Ingen cykel blev inlämnad på lagning
Jag tog ingen sväng till apoteket (det gjorde Hanna)
Jag åkte inte till Rissne (det gjorde Hanna<3)
Det blev en senare middag än tänkt..
MEN, Felicia kom på besök och vi drack te och lyssnade på roliga dealekter på internet ;P

var sjukis och sov bort halva dagen  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0