Att börja jobbet klockan 06!

I natt sov jag dåligt.. drömde.. och trodde att jag skulle missa att klockan ringde. Men nog hörde jag den allt! 04.30 var jag uppe på benen och snart redo att åka.
Jag kan inte minnas när jag var uppe så tidigt sist. Jo, när vi skulle med bussen till skavsta flygplats, men då sov jag ju hela resan :P nå väl. Jag klarade att vara i tid 05,45   och göra allt jag skulle =) det visade sig att jag var expert på att göra smörgåsar ;)


Nu är jag hemma och har hela dagen framför mig.. det är faktiskt riktigt skönt. Jag kan faktiskt njuta av solen hela dagen! =)


Och nu under min lediga gårdag, fick jag några uppenbarelser till mitt framtida liv!
I sommar tror jag att jag måste åka till Peace & Love. Det känns som att det var lite för länge sen och det är dags att gå på festival igen! jaa jag måste göra det!
uppenbarelse nummer två var att jag till jul ska åka till USA. Ja, jag har ju faktiskt ett flertal jag kan bo hos.. kanske stanna ett halvår!?
Uppenbarelse nummer tre är att jag tror att jag måste utbilda mig till förskollärare.. med kultur/dans/musik inriktning.. typ. Jag tror att det skulle passa mig. Värt att prova iaf =)


Ikväll blir det personalfest!! Det ska bli himla kul minsann. Men nu ska jag sova lite middag ute i solen :D



Puss och tjohejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0