På tunnelbana

Jag åker i snitt en och en halv timme med tunnelbanan per dag. Det är ett väligt fascinerande fenomen hela alltihopa.. Man träffar människor bokstavligen till höger och vänster. En del ser man aldrig igen, och en del lyckas man stöta på flera gånger. En del människor bor i tunnelbanan, jobbar i tunnelbanan och en del undviker tunnelbanan.
Idag när jag åkte satte jag mig på en Handikapp-plats och funderade på varför just den platsen hade blivit utsedd till Handikapp-plats, när alla säten ser exakt likadana ut.
När jag klev av hemma i Kärrtop, kom jag på varför!!  =)


Igår var en fin, vacker och härlig dag! jag fick den stora äran att träffa flera gamla vänner jag inte träffat på väldigt länge =)

Det blev kaffe och en liten tur i gamla stan med Nadia.



Det är någonting visst med Gamla Stan!






Handikapp-platserna är närmast utgångarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0