En händelserik helg!

Full fart hela helgen!
På fredagen ringde de mig från Accent i Kista. Kul att få jobba där igen. Nu har det ju inte blivit något jobb där för mig på väldigt länge. Men faktsit så sitter allt i ryggmärgen.
Lagom till eftermiddagsfikat går brandlarmet i Centrumet. "BRAND... UTRYM BYGGNADEN!" jaha, då blev det inget fika, och jag fick sluta 20 minuter tidigare. Men det gjorde inget, för jag åkte hem och började laga trerätters middag som kvällen till ära avnjöts i trädgården med härligt sällskap =)

Lördag var det jobb på schemat. Stängning. Jag är verkligen inte bra på det. Det tar mig hundra år! Caféet stänger kl 21. Jag kom inte där ifrån för än 22.55! :P Då var jag lite mör och grinig.. MEN det botades fort, med en utekväll på Harry B James.. Tänk att jag faktiskt gillade en Blody Mary.. Kanske för att det smakade mat, och jag inte ätit middag :D haha..

Söndag. Sconesfrukost utomhus. Kan det bli bättre?
jobb och jobb igen.
Sen fiin middag =)

Måndag. Idag. Lade mig och sov på en filt under äppelträden i trädgården. Ute blåser det iaf liiite. Inne i lyan kan man inte vistas tyvärr. Det är som i en bastu! Vad min sambo Hanna inte tänkte på var att jag inte hade mina nyklar med mig under trädet. Hon åker till jobbet, och låser dörren.. Shit. Mitt batteri på mobilen är slut och telefonen dör. Jag är kissnödig. Grannen har precis åkt.
AHA hon hade också glömt att stänga fönstret. Det blev min räddning.
Vilket äventyr det blev på en måndagmorgon!!

Jag tror att det är en bra start på en ny och härlig vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hey, det ska aldrig hända igen!!

2010-07-18 @ 16:01:35
URL: http://hannoushka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0