För mycket att göra, men samtidigt för lite? Hur går det ihop?

När dagarna inte räcker till när man inte har nått på schemat.. vad gör man för fel då?

Man skulle hitta en lägenhet.. (har inte fått nån)

Man skulle komma in på en skola.. (och inte bara få en reservplats)

Man skulle packa och planera inför körtävlingen i Frankrike som går av stapeln på torsdag.. (har jag övat tillräckligt? =/ )

Man skulle hinna med att jobba några timmar för att käna en liten krona.. ( 2 timmar är bättre än 0)

Man skulle söka fast jobb.. eller skulle man vänta ut tiden för att se om man får den där reserv-platsen trots allt? (Blir kallad till arbetsförmedlingsmöten trots att jag vill jobba kvar i min butik! klyvigt!)

Man skulle läsa på lite inför EU-valet.. (mitt första deltagande inom någon form av val. Borde utnyttja mina rättigheter!)

Det känns som att jag har för få fasta ståndpunkter i livet just nu :P till och med min dator är bärbar!
Fast kärleken består =)


Kom nyligen hem från en fantastisk båtsemester över kristehimelfärd. :D det var underbart!
Jag klarade mig från fästingar, men inte Robert. Stackarn.

Pappa fick nog ingen heller, men han fick däremot ta hand om oss dårar under ett antal dagar ;P Tack för det pappa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0