En helg i mars.

Helgen har varit blandad av olika händelser. Till exempel jobb.


Lördagskvällen spenderades med min bästa Nadia, med pizza och hyrd film. Vi hann till och med att både äta upp pizzan, en godispåse var OCH averka filmen innan Melodifestivalen trog igång. Vad ska jag säga. Det är ett tragiskt program. Jag vill inte se det, men efter som att det bara finns 1:an 2:an och 4:an att välja mellan hemma hos Nadi, så tittar man bara på vad som erbjuds helt enkelt, vare sig man tycker att det är bra eller inte.. Jag tycke INTE att det var bra :P och att Carolina AFUGGLAS gick vidare måste ha varit fel i mekaninken.. sms-rösterna måste ha hakat upp sig.. eller bara hon?! herre gud.



Sen fick vi tillökning med en Frida som delade kvällen tillsammans med oss! <3
Jag somnade vid midnatt, men den kvinnan fastnade i sin stickning till klockn 2.. vanten blev dock inte klar.


Idag fick jag inte jobba, men istället utmanade jag migsjälv och skulle se hur envis jag var. Jag klarade att jogga hela vägen från min dörr i Hässelby- till Vällingby OCH tillbaka utan att stanna! Jag imponerade på mig själv må jag säga. Sen efter en välbehövd dusch tittade jag i princip hela dagen på tv. Skönt faktiskt. Nu är det Så Ska Det Låta repris. Kul  =)  De är duktiga. Martin Stenmark är nästan lika duktig som jag ;)

 Nu är det dags att dra iväg om några minuter. Ska faktiskt ta vara på söndagkvällen också. Till Vapiano och möta min kära Nadia. Ta ett glas vin och sen vidare och titta på inspelningen av det nya programmet "Grillad". Ska bli kul att se vad det är för spännande.



Trevlig sistakväll på denna helg! Och grattis på internationellakvinnodagen!

Kommentarer
Postat av: Nadi

Aaw vilken mysig bild :D Måste måste göra om snart igen!

Puss my love, ses snart! <3

2009-03-13 @ 11:36:51
URL: http://nadiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0