Tacopaj och tända ljus.








Jag kan inte bestämma om det är en skön, eller jobbig känsla att först vara aldeles för hungring när man vet att maten inte kommer vara klar förrän om en timme, och sen när maten är klar och man ätit upp den lite för fort när den inte hunnit svalna ordentligt. Båda alternativen gör lite ont, men känns olika. Idag fick jag känna på båda. Jag fick för mig att baka en tacopaj till migsjälv som lite fredagslyx :) den blev riktigt god!






Idag var det ett underbart väder här i Stockholm. Det var sol som faktiskt värmde mitt på dagen. 11.30 var jag på Drottningatan och jobbade till 19. OJ vad kul det var :D Hoppas att det blir snart igen.


    


 

oj då.. nu är det " När lammen tystnar" på tv, jag vet inte riktigt om jag borde titta på den nu alldeles ensam.. då kanske jag inte kan sova. Alla säger ju att den är så otäck.. men jag vet ju inte eftersom att jag inte sett den! nå ja.. jag städar väl lite istället, och diskar lite =) för det ska ju göras det också.

Puss O Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0